My one and only <3

Syntes det var på tide å representere min forlovede på bloggen også 🙂

Jeg ble sammen med Kay 1.Januar 2012, og vi ble forlovet i år på Valentines Day! 

Jeg vil si grunnen til at vi to passer så godt i sammen er fordi vi er så like! Noen mener kanskje at det er mer negativt enn positivt å være like, men ikke for oss. Vi kan være like masete og kranglete, og vi liker gjerne å terge den andre til en av oss går på veggen! Men vi elsker hverandre, og blir fort venner igjen etterpå. Om ett par kommer over en krangel, så er forholdet mye sterkere nå enn før krangelen <3

Han er alltid ved siden av meg og støtter meg når jeg trenger det. Er jeg lei meg kommer han alltid løpende for å trøste. Han får meg alltid til å le, og mest når jeg helst ikke vil det. Han vet alltid hva som skal til for å få meg til å smile! Han sier hver dag at han elsker meg, at jeg er den eneste for han. Han gjør de små kjærlige tegnene som at han stryker meg på armen, hvisker i øret mitt, kysser meg på pannen, sier god natt, og ellers små tegn som er vanskelig å se for andre, men betyr uendelig masse for meg <3 

Vi opplever ganske masse i forholdet vårt. Vi reiser til Syden, Sverige og til fjells. Vi skrur bil sammen, vasker sammen, og går tur sammen. Vi har flyttet sammen i en leilighet som vi leier av foreldrene mine,  og vi har fått det helt supert. 

Det som gjorde at jeg falt for Kay var at han alltid var så god og snill mot meg. Trengte jeg noe, var han der med en gang. Sendte jeg meldinger med ham og sa at jeg fikk lyst på kebab, så stod han utenfor døra mi med en kebab i hånda noen minutter senere 🙂

 Det er de små tingene som gjør deg lykkelig. Og de små tingene har jeg plenty av <3

Elsker deg Kay Morten Grevstad <3

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg