Baguett med fyll – Oppskrift

Fikk en kjekk telefon fra mamma om at hun hadde mer igjen av den gode “Baguettblandingen” sin som jeg kunne få ha til kvelds. Dermed ble det varme baguetter med deilig fyll 🙂 Fikk laget meg en til i morgen som jeg skal ha med meg på jobb! Oppskriften kan dere lese nedenfor:

RUNDSTYKKER MED FYLL

5 hardkokte egg

1 beger lettrømme

1 pk majones

litt purre

1 boks skinke

litt salt og pepper

 

lettrømme og majones blandes sammen. Skinken deles opp i biter og alt blandes sammen i en bolle. Ta en skje og fyll ca. 1-2 ss fyll opp på rundstykker/baguettene og strø ost på toppen. Stekes på 200 grader i ca. 15 min. 

BON APETIT 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg