Two Voices, One Song <3

Dette innlegget er ment for min beste venninne, Tina Prestegård Larsen. Vi har vært som to erteris helt fra barndommen, og vi holder sammen uansett hvor mye vi krangler og opplever i livene våre. Den verste krangelen vi har hatt pågikk i nesten ett halvt år. Vi snakket aldri sammen på den tiden, og det må være en av de hardeste periodene i mitt liv. Å ikke ha noen å gå til hvis jeg hadde det vanskelig, ingen å snakke med når jeg ville dele mine hemligheter… Men ting ordnet seg – heldigvis! 

Minner fra barndommen med Tina er noe jeg koser meg med når jeg tenker tilbake. Vi lekte sammen HVER DAG! Vi lekte med hunder og katter, Barbie og hester. Vi har opplevd mye latter og glede sammen. Vi sang mye karaoke og singstar. Synging er noe vi liker kjempegodt, men ikke kan….Ikke jeg hvertfall 🙂 Da vi ble eldre dro vi på skitur til Sauda og Røldal. Vi tar sykkelturer sammen. Vi drar på shopping og utekvelder, vi spiser på restaurant, bare for å feire det å være sammen med verdens beste venninne <3 

Vi har det så utrolig morsomt sammen uansett hva vi finner på! De tidene jeg ler mest i livet er den tiden jeg er sammen med Tina. Nå om dagen planlegger vi enda en tur utenlands sammen med Christine, og jeg gleder meg utrolig masse – uansett hvor vi skal! 

I går gikk jeg gjennom noen gamle bilder, og her er noen av dem 🙂

Vi har hatt en fin tid sammen som nære venner, og håper vi har mangen år foran oss igjen! Håper vi holder livet ut <3 

Så glad for at jeg har deg, Tina <3 

 Utrolig glad i deg <3 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. That kind of thing happened to my sister and her friend, it’s good that y’all are back to friends. I think a good idea is to set aside a specific day, or more days if you want, every month where you are scheduled and commited to getting together for dinner or whatever and visit. If there is not this specific appointments, then it’s too easy to just drift apart and the time goes by so fast, sometimes one needs to have that pre-planned day to keep things together.
      Did Tina have a blog also?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg