Lørdagens outfit

Jeg har ikke fått gjort noe spesielt idag bortsett fra sykkelturen som jeg og Tina hadde. Det var en fin tur som varte litt over 1 time, så syns vi var flinke! Og siden vi var så sporty på en mandag, så har vi likegreit lovet oss selv å ta en sykkeltur i morgen også..

Jeg har ikke fått tatt noen bilder idag, så da kunne jeg dele min “outfit” fra helgen som en reserveplan 🙂 Siden jeg hadde jobbhelg, så fikk jeg heller kose meg med Tina sitt selskap mens typen var ute på byn og koste seg med kompiser 🙂

Genser og topp fra Bik Bok. Veske fra CMYK og sko fra ALDO 🙂

Nå sier jeg natta! NATTA<3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg