NY SYKKEL

Da har jeg fått unnagjort dagens luftetur sammen med min kjære Tina! Vi kjørte opp til XXL hvor min nye sykkel ventet på meg. Dere som følger bloggen min har kanskje fått med dere at jeg skal på sykkeltur til Sverige med pappa, så da kommer det godt med en ny sykkel! Den gamle jeg har er så rusten at jeg ville ikke tatt sjansen på den. Uansett, så satte vi oss på syklene og syklet hjemover. Veldig fornøyd med den nye sykkelen min! 

Måtte selvfølgelig til med nye treningsklær også 🙂 Toppen og sykkelbuksen får du hos H&M ! 

Vi var ganske våte da vi kom hjem, siden det regnet ganske mye på turen vår, men humøret er på topp fordeom! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg