GORILLA BEIN

God morgen!

I dag, på bloggen, ble jeg møtt med ett ganske ulekkert bilde….Nemlig dette: 

Jeg ble helt sjokkert! Skal jenter liksom gå med dette her? Og hva var grunnen? For å holde perverse menn på avstand!!

Hvorfor skal vi jenter og damer gå til drastiske tiltak for å holde uønskede menn på avstand? Og da mener jeg ikke bare dette tiltaket, men det finnes jo andre tiltak også som liksom skal hjelpe å unngå at en kvinne blir voldtatt, men dette tar kaka! Skal vi liksom kle oss som hårete gorilla for at menn ikke skal få lyst til å voldta oss på gata!? Hvorfor skal det gå ut over offerene? Hvorfor får ikke de kriminelle tiltak som skal holde dem på plass? Bure voldteksmenn inne k-a-n-s-k-j-e…Det skal alltid gå ut over offerene…

Det er kanskje effektivt med tanke på syke menn som har lyst å dra deg i en grøft og voldta deg, men hva med de kjekke guttene? De vil mest sannsynlig trekke seg tilbake de også! 

ALDRI I LIVET om jeg tar på meg noe sånt som det der. Og om jeg blir voldtatt, så er det vel min feil siden jeg ikke har tatt forhåndsregler!

Hva mener dere om denne ideen?

2 kommentarer
    1. Syns alltid det er like morsomt hver gang noen sier at de nekter å gjør tiltak for å unngå å tiltrekke seg feil type mannfolk. Problemet er vel heller at dette er feil type mannfolk, personer som vet noe er gale men gjør det alikevel, om dette hadde hjulpet bare litt så hadde det sikkert vært verdt det for noen.

    2. Terje: Kanskje det jeg skrev kom litt feil ut, jeg mente ikke at jeg ikke ville gjort NOEN tiltak for å unngå det. Men dette tiltaket syns jeg blir for drøyt….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg