Horseyy

God morgen til dere alle!

Jeg stod opp for kanskje en time siden, men har bare gått rundt og “dillet” og ikke fått gjort noen ting. Ikke spist frokost en gang… Har ingen planer i dag som jeg kommer på bortsett fra at jeg skal jobbe i natt. Men frem til da, så tror jeg at jeg skal fortsette ryddingen og slappe litt av. Var jo på trening igår sammen med Tina, så kjenner jeg er litt støl i kroppen. Jeg har ikke rukket å ta noen bilder i dag, men tenkte jeg ville dele noen hestebilder som jeg tok i går 🙂

Har dere noe kjekt på dagsplanen i dag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg