Travel Mandag !

God morgen mine lesere! I dag har jeg mye å gjøre!

Først skal jeg trene litt sprang og bakketrening med hesten min sammen med Guro. Så må jeg gjøre rent i burene til kaninene. Så er jeg nødt til å rydde i klesskapet mitt siden det flyter overalt nå. Har så mye klær (som er gamle og ubrukelige), så jeg er nødt til å kaste noe. Deretter skal jeg henge opp noen nye bilder jeg har kjøpt, gleder meg til å vise dere dem, de er såå fine <3 I dag er jeg nødt til å gå på trening også, bare fordi det er mandag. Jeg har en slags tvangstanke om at hvis jeg ikke går på trening på mandag, så er hele uken ødelagt! Noen flere som har det slik? Har også tenkt å vaske bilen min om jeg får tid til det senere. På toppen av alt skal jeg skrive søknader og CV for å søke på nye jobber. Så….Travel mandag, men det er sånt jeg liker det 🙂

Klar for å gå i stallen 🙂

Ønsker alle sammen en FINFIN mandag <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg