KATTEMORDER LØS

Om dere leste overskriften, så er ikke dette noe jeg tuller med. I Haugesund har det nemlig vært mange kattemord den siste tiden. Mange katter er blitt drept og torturert av mennesker som tydligvis ikke har ett hjerte eller følelser for andre skapninger. Jeg er ikke katteeier selv, men jeg kan tenke meg at det må være vanskelig for katteeiere å slippe løs katten sin mens det går slike gale mordere løs! Tenk at det er slik, her jeg bor, at folk er redde for å slippe ut kjæledyrene sine fordi det kan være at de får se katten sin i avisen neste dag, drept og torturert. Her hvor jeg bor..det er uvirkelig…Jeg hadde aldri sluppet mitt dyr av syne før denne forstyrrede personen er bak lås og slå! 


Sofus er en av kattene som måtte lide for galskapen (Bildet er hentet fra internett, Hgsd Avis)

Å kalle noen en morder er alvorlig og ett sterkt ord. Og ja, jeg kaller dem mordere, for det er det de er. De tar ett levende liv. Det spiller ingen rolle om det er en hund eller en katt. En kanin eller ett marsvin. Uansett hva slags dyr det er, så var det en gang ett familiemedlem. Ett familiemedlem som hadde mennesker som var glad i dem, som passet på dem, som elsket dem. 

Dreper denne morderen katter for morroskyld? Kommer h*n til å drepe flere? Kommer h*n til å gå løs på andre dyr? Ingen dyr er trygge lenger i gatene våre, ikke til morderen er tatt. Dyrebeskyttelsen har nå klart å samle inn 10 000 kr som dusør fra befolkningen i byen vår for å fakke denne personen som dreper våre kjæledyr. Dusøren går til den som gir tipset som fører oss til kjeltringen og som setter en stopper for hans gjerninger. Privatpersoner har også begynt å gå vakt om nettene for å passe på kattene som er ute etter solnedgang. 


Bildet er hentet fra internett

Syns det er på tide med Dyrepoliti her i Norge! 

Under har jeg lagt til linker fra kattedrapene i Haugesund

Linker

http://www.radio102.no/2013/05/dusor-pa-6000-kr-i-kattedrapssaken-04m-56s/ (Her er dusøren på 4000,-. Sist jeg sjekket var det 10 000,-!)

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10116987

http://www.h-avis.no/nyheter/fant-enda-en-drept-katt-1.7899371

http://www.h-avis.no/nyheter/skremte-og-sorgtunge-katteeiere-1.7900388

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/katter-funnet-hengt-spiddet-og-grovt-mishandlet-4048022.html

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg