GOD FREDAG TIL ALLE SAMMEN :)

God morgen dere! 

I går ble det ikke noe blogging på meg dessverre, men dere gikk ikke glipp av noe spesielt.. Eneste var at jeg endelig kom meg på trening igjen! Etter en lang pause var det jammen på tide. Jeg gikk på en time som heter Step 45. Og det skal jeg si dere, DET var TUNGT! Høyt tempo og masse trinn! Og jeg kjente godt at formen min var ett hakk dårligere enn sist jeg var på trening, for denne gangen nærmest peste jeg som en hval etter luft. Men jeg har lovet meg selv å prøve å holde gang på treningen nå, ikke droppe ut etter 1 uke.

Etter treningen følte jeg for å være ekstra sunn! Så mens typen satt å spise chips og drakk brus, fant jeg meg ett glass vann pyntet med agurk og rosa sugerør (A), ett glass fylt med gulrøtter og en skål med agurker. 

(Klarte å tvinge ett glass vann i Kay også, hihi)

Senere i dag skal jeg og Tina på Spinn 45, som da er spinning i 45 min. Fin start på helgen 🙂 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg