I dag og i går :)

Hei kjære lesere! Dagen min begynte ganske aktivt om jeg får si det på den måten. Jeg måtte sykle til Biker Brothers for at de kunne ta en titt på sykkelen min. Jeg måtte fikse den før jeg og pppa skal på sykkeltur i sommer. I en hel uke! Men lista over hva som måtte gjøres ble både lang og dyr til slutt, så jeg må revurdere å kjøpe meg en ny sykkel istedenfor. De lo faktisk da jeg trillet den inn på verkstedet, hehe! Og de kunne absolutt ikke anbefale å sykle til Sverige med den sykkelen der. 

Nå har jeg akkurat kommet hjem, så nå skal jeg slappe litt av før jeg setter i gang med oppvask og andre husmorplikter. I går kjøpte jeg inn nye Disneyfilmer, så nå skal jeg se Skjønnheten og Udyret (Disney Klassiker nr 30). Målet mitt er å samle alle Disney Klassikerne! Egentlig var jeg på utkikk etter Den Lille Havfruen, men uansett hvor jeg gikk så hadde de den ikke inne! 

Jeg kjøpte også Askepott 1,2 og 3, og Modig. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg