CastleVille

God morgen dere! Grunnen til at jeg er våken så tidlig er fordi jeg måtte kjøre typen på jobb. Hadde egentlig planer om å gå å legge meg igjen da jeg kom hjem, men så ble jeg sittende på pcen… 

I det siste har jeg begynt å spille CastleVille på Facebook. Jeg begynte å spille det for sikkert rundt 1 års tid, og så ble jeg lei. Nå har det ploppet opp i hodet på meg igjen, og jeg er blitt helt hekta! Dette er ett spill som varer LENGE! Du skal bygge ett kongerike og forvise “mørket”. Underveis får du mange oppdrag som du må løse for å komme videre. Jeg hadde enormt med oppdrag fra tiden jeg startet til nå da jeg har begynt å spille igjen. Er kjempekjekt! Spillet er også i en eventyr/fantasy-stil, som jeg liker så godt 🙂

(Bildet er hentet fra Google)

– Ja, jeg kan være litt barnslig til tider, men hvem er ikke det? Foruten CastleVille spiller jeg også FarmVille og ChefVille! 

Spiller du Facebook-spill? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg