Lørdagen!

Skulle egentlig poste ett innlegg til dere på lørdagskvelden, men…dårlig tid, og glemt det ut i etterkant. Men som jeg sier: Heller sent enn aldri 🙂

I helgen har jeg egentlig ikke gjort så enormt mye. Har vært å ridd med lisa og Renathe, og på lørdagskvelden var jeg ute og kjørte med typen. Ja, jeg er ikke så veldig mye ute blant venner og drikker og fester i helgene. Jeg er som oftest ute og sjekker livet fra bak rattet 🙂 Burde kanskje tatt meg en kveld på byn snart! Eller, burde og burde, man burde vel aldri drukket, men det er uansett mer sosialt… (?) 

Min “look” lørdags kveld !

Typen kjøpte brus til meg (A)

Min kjære har som normalt god appetitt! ;D

Og jeg..ja, jeg kjøper normalt alltid en XL Tigerburger med ost og bacon og MASSE dressing (kun på lørdager)! Jeg tenker alltid på….Jeg burde tenke på…Jeg tenker aldri på hva jeg putter i kjeften 🙂

Har dere hatt en fin helg? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg