SØSTRENE GRENE

Har du en “Søstrene Grene” butikk i nærheten av der du bor? Jeg syns det er en fantastisk butikk med masse dill og dall som kvinner bare MÅ elske! Vi i Haugesund kan besøke Søstrene Grene på Markedet nede i sentrum. Og det som kanskje er best av alt er at det så utrolig billig!

Jeg og Tina var der i går og handlet inn litt småting til huset og jeg til scrappingen min. Om dere ikke har vært der, så må dere ta en tur og besøke nærmeste butikk nær deg 🙂 De har innredet butikken som en slags labyrint fult av godsaker og forskjellige dufter. Og her finner du all slags ting og tang. 

Her er det jeg kjøpte i går: 

Rosa potetskreller <3

Stearinlys i friske farger!

Og masse dill <3

Jeg betalte rundt 400,- for alt dette til sammen. Syns det var ganske billig for så masse! Her skal jeg snart igjen 🙂

Har du en Søstrene Grene butikk i nærheten av deg? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg