God morgen !

God morgen dere! I dag har jeg fri, både tidlig, sent og natt, så jeg fikk sove så lenge jeg trengte i dag. I går fikk vi ryddet leiligheten tilbake slik vi vil ha den. Det var blitt så mye rot etter at både jeg og typen fikk hentet mer ting fra foreldrene våre, og vi er ikke av de som gidder å legge alt på plass med en gang… I dag er planen så mye som å gå på trening, ellers har jeg ikke fått våknet helt til å vite noe mer. Egentlig har jeg ganske mye jeg må gjøre! Har en sykkel som må fikses før juli, så kanskje jeg skulle tatt å sykle til verksted med den. Hvis jeg gidder 🙂 

I går kom jeg over noen herlige bilder av BAMBI! Og dere som leser bloggen min fast vet jo at jeg forguder Disney! Og siden jeg ikke har noen andre bilder å dele med dere i denne skrivende stund…

Skjønt <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg