Aktiv start på uka!

Hei dere! Da jeg våknet i dag tenkte jeg at siden det er mandag så skal jeg starte uken med ett pang! Eller, ikke ett pang, men dere skjønner hva jeg mener 🙂 I går kveld skrev jeg på magnettava mi alt jeg bør gjøre denne måneden, og det var ikke så veldig lite heller. Sikkert noe mer jeg må gjøre også, men kommer nok på det etterhvert. Så idag begynte jeg med sprangridning med hesten min sammen med Lisa. 

Ja, hinderet er ikke så høyt, men vi må starte fra begynnelsen av 🙂 Her er det forresten Lisa som prøver Sebastian på banen! 

Etterpå var det å komme seg på trening sammen med Guro! Vi gikk/sprang 15 min på tredemølla før vi tok fatt på vekter og andre apparater. Etter 7 dagers ridning kjente jeg godt at jeg var gangsperr i ermer og legger for å si det sånn! Men vi gjorde det vi kunne, mer kan vi ikke forvente 🙂

Nå var det å skifte klær og kanskje begynne å rydde ute på gårdsplassen. Flaut å si det, men ligger mye boss rundt omkring der. Men jeg skjønner ikke hvor det kommer fra. Jeg har ikke spist kvikklunsj og drukket appelsinjuice i det siste! Håper typen kommer hjem fra job snart så han kan hjelpe meg 🙂

Kaninene har også fått kommet ut av burene sine <3

Noen flere som er aktive i dag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg