My Look Today

God søndag kjære dere! 

Som sagt har dette vært jobbhelgen min, så dagen min startet så tidlig som klokka 06.00 i dag! Har hatt en helt fin dag på jobb, og da jeg kom hjem tok jeg og ryddet litt på “kontoret” mitt oppe hvor jeg driver med scrapping og og tegner osv. Jeg har også rukket å ri på tur med Sebastian i dag sammen med Lisa. Vi tok noen runder på travbanen til hestene var sånn passe svette. Jeg syns det er viktig å holde formen til hesten vedlike selvom han står på sommerbeite. Noen som er enige?

Nå vet jeg ikke helt hva planen er for kvelden. Typen skulle egentlig på noe biltreff i kveld, men så skulle han ikke det likevel. Så ble det filmkveld med noen venner av oss, men så er det også litt usikkert, så nå setter jeg med ned for å spille litt Age of Empire til vi finner ut hva vi vil gjøre 🙂

Siden jeg er hjemme alene så er det ikke så lett å få til noe outfit bilde, så da ble det (dårlig) “speilbilde” 🙂

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg