SOUNDTRACKS

God kveld kjære lesere! I helga har jeg jobbhelg, så nå er jeg akkurat ferdig med den første kveldsvakta. Jeg er så godt i gang med dette scrapping prosjektet mitt at jeg nesten ikke klarte å vente å komme i gang med det igjen! Så her sitter jeg da, med ett ferdig kort etter det andre. Har blitt veldig fornøyd med resultatene, skal se om jeg får tatt ett bilde av alle kortene jeg har lagd til nå. Så får dere se hvordan de ser ut! Så kan dere gi meg ris/ros 🙂

Når jeg holder på med slike prosjekter er jeg avhengig av musikk i bakgrunnen. Da klarer jeg å konsentrere meg mer, og jeg blir mer avslappet. Men det er ikke vanlig musikk jeg setter på da, nei da er det soundtracks musikk jeg hører på. Du vet, musikk som er i bakgrunnen i filmer og slikt. Akkurat nå er jeg hekta på Spirit Soundtracks. Der hvor Bryan Adams synger, og Hans Zimmer som har laget musikken. Det syns jeg er en fin arbeidsmusikk å jobbe etter. Og for en herlig film! Har du sett den? Se den!

The Lion King Soundtracks er selvfølgelig også i ørene mine <3 Favorittsanen er ingen andre enn kjenningsmelodien “Can you feel the love tonight” <3

Hva er den perfekte musikken for deg når du skal kose deg hjemme? 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg