Nå skal det scrappes!

Jeg har bestemt meg for at jeg skal prøve ut scrappingfaget! Så da har jeg vært å handlet inn litt av hvert sånn at jeg får en fin start. Har søkt litt rundt på nettet, og det er så mange flinke personer som klarer å lage de mest utrolige ting! Esker og små sjokoladeposer og masse kjekt! Jeg for min del, skal begynne i det små – Kort! Gratulasjonskort, bryllupskort og bursdagskort osv. Ble veldig dyrt til slutt, men forhåpentligvis blir det verdt det. Og da har jeg ikke handlet inn alt en gang. Heldigvis hadde jeg masse silkebånd og litt dekor liggende hjemme. 

Noen av mine lesere som driver med scrapping? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg