OneHundred

Nå ble jeg glad! I dag har jeg nemlig hatt leser-rekord. Idag passerte jeg 100 lesere. Det er kanskje ikke så veldig stort for noen av dere, men for meg er det fantastisk å vite at så mange faktisk er innom bloggen min og leser. Er så kjekt! Jeg har ingen mål om å få så mange lesere så mulig, jeg skriver kun blogg for å dele min hverdag, mine ideer, mine mål og mitt liv med dere lesere. Og fordi jeg syns det er gøy! Jeg har alltid likt å skrive, så det å skrive blogg er noe jeg kan sitte og kose meg med. En liten hobby kan en si!

Er du en av mine faste lesere? 🙂

Eller bare innom av og til? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg