Kjipt…Men men

Da fikk jeg tlf om jeg ville komme på nattevakt, og det sa jeg ja til. Og jeg som skulle på kino i kveld! Men men, er viktig å tjene penger også. Så da får typen heller ta med seg en kompis istedenfor meg. Jeg hadde virkelig gledet meg til kinoen, vi skulle nemlig på premieren til Fast & Furious 6 i kveld. Og etter facebook å dømme så var det mangen jeg kjente som skulle på den, så var jo litt kjipt da at jeg måtte jobbe akkurat i kveld. Livet er aldri rettferdig! 😀

Noen som skal på kino i kveld? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg