TRENINGSPLAN

God morgen dere! I dag er vel planen å komme seg på trening for å ta en morgentrim. Og jeg har satt meg ned for å lage en skikkelig treningsplan fremover og sette meg ett mål! Jeg har lært noe veldig viktig når det kommer til å sette seg mål, og det er blant annet å sette konkrete mål. Ikke sette “flat mage” som ett mål, men kanskje “gå ned eks. 4 cm rundt midjen”. Man presterer vel bedre når man har ett mål? Eller?

Så langt har jeg kommet med treningsplanen min

Noen der ute som kan hjelpe meg? Hjeeeelp! 

2 kommentarer
    1. “gå ner 5kg på 1 mnd” når d e fullført så øke du å øke, heilt t du når sluttmålet som feks ” veie 55kg innen då å då !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg