MOTIVASJON

Hei dere! I dag har jeg faktisk klart å komme meg på trening. Det var virkelig tungt å komme i gang med treningen etter 17. Mai og de varme dagene vi har hatt de siste dagene. Jeg prøver å lage en treningsplan som kan funke for meg, men det er ikke så veldig lett har jeg merket. Å holde motivasjonen oppe er ett lite problem for meg. Når jeg setter i gang med treningen, klarer jeg å holde det gående i noen dager (kanskje noen uker), men så stopper det opp. Jeg har prøvd med både 60 og 90 dagers treningsplan, men så er det denne motivasjonen da…  Av og til hjelper det å se bilder av veltrente personer og slike “før og etter” bilder. 

Hva motiverer deg til å holde ut treningsplanen? 🙂







0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg