TITANIC

I dag har jeg og forloveden stått på med å rydde og vaske hele huset. Igjen ja. Vi har nemlig begynt å få en liten maur-invasjon, og jeg får helt hetta! Derfor tok vi i ett skikkelig tak i dag og støvsugd og vasket gulv og inni skap og kastet boss. For å bli kvitt maurene har jeg prøvd litt av hvert. Jeg har satt ut kopper med blanding av klor og melis, og jeg har strødd melis, vaniljesukker og bakepulver på gulvet. Vet ikke om det hjalp noe særlig, men etter at vi fikk vasket så har jeg ikke sett en eneste maur! 🙂

Noen som har andre tips til å bli kvitt innpåslitne maur? 

For å slappe av etterpå så vi på Titanic. Elsker den filmen! Kan se den om og om igjen. Jeg er så fasinert over Titanic og historien bak. Jeg pleide å lese om hvordan båten ble lagd og diverse fakta som lengde, bredde, antall passasjerer og hvor mange som overlevde og slike ting. Snart tenkte jeg å tegne Titanic også, må bare finne en dag jeg har goood tålmodighet! Har dere sett Titanic? 🙂

Sååå romantisk! Tårer i øynene* :’)

Ikke lett å være særlig sunn når typen finner frem all salgs smågodt og nask

Hva syns dere om filmen Titanic? 🙂

 

 

2 kommentarer
    1. De selger sånn pulver til å strø for å holde maur vekke, på Drivhuset på Raglamyr. Virker kjempe bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg