Sommeridyll <3

Guri for ett herlig vær! Både jeg og kjæresten har ligget ute på terassen, solt oss og kost oss med gele og vaniljesaus. Planen var egentlig å få ryddet litt ute og ordne blomsterbed slik at jeg kan plante noen fine blomster til sommeren, men var mer fristende å ta livet med ro i denne varmen! Nå missunner jeg ikke de som er i syden, for vi har fått syden hjem til oss for en gangs skyld 🙂 Synd det er meldt kaldere dagene som kommer, men hååååper værmeldingen tar feil… Tatt litt bilder fra sommeridyllen hos oss på Vormedal <3

mmmm, McFlurry <3

Og Gele <3

Kaninene får også nyte den deilige sommervarmen !

Isabella <3

Rosalita <3

Playboy <3

Nå venter jeg bare på min kjære som skal komme hjem, så vi får begynne å rydde litt ute. Imens får jeg gjøre litt husmorplikter inne! Vi blogges nok senere! 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg