Natt til 18. Mai!

Egentlig skulle jeg skrive dette i går, men det ble sånn full fart ut døra at jeg hadde ikke tid! Men men… Jeg får legge det ut idag da 🙂 

Natt til 18. Mai var jeg og typen på besøk hos noen venner. Planen var at de skulle ut på byn, og siden jeg ble litt fristet til det jeg også så ble jeg like greit med dem. Typen min fikk låne bilen til Ketil, så han var kjempefornøyd med det! Vi hadde ett lite forspiel hjemme hos Harald før vi tok turen videre til Minibaren på kaien. 

Ketil og Harald

Meg og Ketil

Da vi skulle hjemover spurte jeg så fint to politifolk om jeg kunne ta ett bilde med dem, siden de sto så fint oppstilt. De fortalte at det ville de ikke mens de var uniformert, men om de hadde vært i sivil hadde de gjerne vært med. jaja, hyggelige var de! Men da fikk jeg heller ta bilder med bilen deres da 🙂

Forresten tror jeg Nattpatruljen var ute og filmet Haugesund-politiet i natt! Ketil og Harald hoppet foran kamera, så da får vi se om vi ser dem på Nattpatruljen som går på MAX.

Var en kjekke kveld/natt! Men jeg kjenner at nå er det lenge til jeg skal ut igjen – Kanskje 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg