Mer bilder fra 17. Mai

Hei dere! Jeg lovet dere jo å legge ut flere bilder fra 17. Mai, så det skal jeg gjøre. 

Hva syns dere om gutter som bruker bunad? Jeg syns det ser stilig ut, så jeg prøvde å lokke Kay med på å låne broren min sin festdrakt. Men han endte opp med dress da 🙂

På vei for å se på folketoget! 

Vi var på kinaresturant og spiste lunsj. Dette var det eneste bildet som faktisk ble bra med mitt kamera, siden det var så mørkt der inne. Men stilig disk, hæ? 😀

Russetoget 🙂

Til slutt var det en liten fotoshoot med mamma og brødrene mine 🙂

Må ikke glemme bilen til Kay som ikke kom seg av flekken på 16. Mai. Så da var det å få den avgårde til Ølen hvor svigerfar fikser opp! 🙂

Uansett, Jeg hadde en fin 17. Mai i år! Hadde dere? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg