Min 17. Mai feiring

God 18. Mai alle sammen! 

Jeg våknet til strålende sol og hele 23 grader ute!! Nå sitter jeg og forloveden min og spiser frokost og koser oss. Senere tenkte jeg å ta meg en ridetur i finværet. Tenkte også at jeg ville dele noen bilder fra min 17. Mai feiring. Vi så på både folketoget og russetoget. Og vi spiste lunsj på kinarestaurant. Senere tok vi litt bilder sammen med moren og brødrene mine. 

Jeg var også ute på byn med noen venner på kvelden/natten, tok litt bilder da også men de får jeg dele med dere litt senere 🙂 Kommer flere bilder snart! 

Nå skal jeg ned til hesten og ta meg en liten ridetur! Blir herlig i dette nydlige været! 

Vi blogges senere! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg