ONSDAG KVELD

God morgen! 

Sola skinner heldigvis litt mer i dag enn i går – til nå. Celina ligger i senga si og slapper av, mens jeg spiser frokost og ser på “Med Hjartet På Rette Staden”. Det vekker gamle minner, fra da jeg så på det da jeg var mindre. Jeg skjønte ikke helt hva de snakket om for jeg forstod jo ikke engelsk og teksten forsvant så fort at jeg ikke rakk å lese den. Men jeg har visst alltid likt steder som Aidensfield og alltid vært fasinert over “gamledager”. 

Jeg har ikke tatt noen bilder fra i dag, er fortsatt litt tidlig. Men jeg vil gjerne dele bildene jeg tok i går kveld med dere! 

Celina koste seg i benken 

Kay kom hjem med brus til meg <3 Bare til meg 🙂

I dag skal jeg levere Celina tilbake til tanten min. Det har gått utrolig bra med tanke på allergien. Da jeg fikk tak i allergitabletter kjente jeg ikke at hun var her engang. Så nå drømmer jeg bare om hvordan det hadde vært for meg og Kay å hatt en egen hund. Jeg kikker litt på nettet etter hunder som kunne passet for oss, men det er jo bare for å kikke. Tror vi bør sette oss skikkelig inn i hvordan det er å ha hund før vi faktsik anskaffer oss en. Og vi har jo ganske mange dyr fra før… (?) Så vi får ta det som det kommer ! 🙂

Dere som har hund, er det mer arbeid enn det høres ut som? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg