Innkjøp til en tegner :)

God kveld mine kjære lesere! 

Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenet og hadde tenkt å tegne litt. Kay har besøk av Ketil, og de sitter og ser på The Human Centipede og jeg kjenner at jeg har lyst å spy!! Så for å prøve å fokusere på noe annet har jeg på meg headset og hører på Disney Klassikere på Spotify (høyt, så jeg slipper å høre den ekle filmen i bakgrunnen), også skal jeg tegne Ole Brumm! 🙂 

Tidligere i dag har jeg vært på litt shopping. Jeg har kjøpt inn en skissebok som jeg skal bruke til å øve meg på å tegne portrettbilder, og så har jeg handlet inn fargeblyanter for å prøve å lage bilder med farger og ikke bare svart/hvitt. Kan bli litt kjedelig i lengden… Og så kom jeg over noen kjempefine bilder som jeg kunne henge over tv’en istedenfor den kjedlige brune hylla! 

Zyrtec’en var for allergien min (som faktisk hjalp ganske bra!)

Kay får trø til litt han også 🙂 Birkeland til tjeneste! 

Og slik ble resultatet 🙂

Så nå er jeg meget fornøyd 🙂

Bildene kostet forresten bare 149,- for 2 pk. (300,- for alle 4)

Var de ikke skjønne? 🙂

Noen tips til hva jeg kan gjøre med det kjedlige hjørnet i det siste bidlet ovenfor?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg