Fin mandags kveld :)

I går hadde vi en kjempekoslig kveld. Jeg gikk en liten kveldstur med Celina, og etterpå fikk vi besøk av Ketil, Harald og Ragnhild. Skjønne gjengen <3 Vi begynte å se på en skrekkfilm som heter The Human Centipede, men jeg har hørt så mye ekkelt om den og Ragnhild klarte ikke se på den så hun satte seg på kjøkkenet isteden. Derfor fant vi ut at vi heller skulle sette på en komedie; Boattrip. Den var mye kjekkere! 🙂

Og jeg lagde brownies kake til gjestene, som faktisk falt i smak!!

Og kos med Celina <3


Ketil og Harald 🙂

Var ikke like enkelt å ta bilde av Ragnhild! 😀


Jeg koste meg kjempemye i går kveld, alltid kjekt med glade mennesker på besøk! Nå er planen å få på meg sko og ta med Celina på en liten tur ned til stallen, så hesten får luftet seg. Så får vi se hva dagen bringer! 

Ha en fin dag alle sammen ! 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg