Who Let The Dog Out!

Da har jeg hentet Celina, hunden jeg skal passe frem til 16.Mai. Nå går hun rundt og snuser og ser seg litt rundt om i huset. Akkurat nå kjenner jeg ikke noe særlig mye med tanke på allergien, men regner med jeg kommer til å kjenne noe i løpet av kvelden. Så jeg må være flink å vaske hendene ofte og ikke klø meg i øynene! Her er hun akkurat kommet hjem til oss: 

Alltid litt kos å få hos Kay 

Er hun ikke bare helt skjønn <3

Såååå glad!!

Nå skal jeg straks sette igang og bake. Vi skal få besøk senere, så tenkte vi skulle kose oss med Brownies og film!

Hva skal dere i kveld? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg