KONFIRMASJON

I helgen hadde lillebroren min konfirmasjon. Vi koste oss med masse god mat og kaker! Han hadde konfirmasjonen sin på samme plass da jeg hadde konfirmasjon, så var litt rart å tenke at det er faktisk 6 år siden jeg ble konfirmert. Tiden går så fort! 

Jeg tok litt bilder fra konfirmasjonen, men for å verne familien min litt så vil jeg ikke legge ut så mange av dem. Men her er hvertfall noen 🙂

Konfirmanten!

Flotte typen min i dress ;-*

Og jeg elsker å gå i bunad. Den har jeg arvet fra min mormor som døde i 2001. Hun var min bestevenn, og jeg savner henne så utrolig mye! Jeg tenker ofte hvordan livet hadde vært om hun fortsatt var i livet. Så hver gang jeg bruker bunaden tenker jeg på henne. 

<3

Bruker dere bunad?

Har dere vært i konfirmasjon denne måneden? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg