Litt sånn…Forbanna <3

Akkurat nå føler jeg for å skrike ut alt jeg har… De siste dagene har ikke akkurat vært så kjekke, så nå har jeg Volbeat på full guffe i heimen mens jeg bare går rundt og synger for full hals! Akkurat nå føler jeg det er kun Volbeat som hjelper. Men jeg skal ikke la det gå ut over mine lesere, men jeg hadde ikke akkurat så mye annet å skrive om akkurat nå… satser på jeg er i bedre humør i morgen! 🙂

Oi, der datt det ned en pynteting fra hylla over høytalerne (A) Fikk en liten sprekk også….søren…


Hva gjør dere når dere er sinte? 

2 kommentarer
    1. Det kan jo hjelpe å skrive ut om det her 🙂 Finne andre måter å få ut aggresjon på enn å knuse ting! Haha! Litt mer økonomisk kanskje ^^ Håper det går fint! Mvh. Ny fan/beundrer/leser 🙂

    2. Hehe! Sånt sett var det ikke jeg som knuste den, var musikken som var litt for høy til at den ble værende på hylla 🙂 Men nå går det mye bedre! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg