Fantastisk dag :)

Gode kvelden dere 🙂

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag! Først var jeg ute og ridde på tur i over 3 timer med Margareth. Ridde fra stallen klokka 10:00, og kom tilbake rundt 14:30 tiden. Vi galopperte mye og fikk jammen svettet både jeg og hesten! 

Etterpå var jeg og pappa ute og kikket på ny sykkel til meg. Har nemlig en utfordring i sommer, som jeg skal skrive litt om når det nærmer seg! Håper dere ble nysgjerrige nå! Jeg kan hvertfall si at jeg tror ingen av dere har gjort det før, det jeg skal gjøre i sommer! Så det gleder jeg meg til! Blir spennende!!!

Etterpå kjørte vi på visning til ett hus jeg hadde sett på Finn.no som var tilsalg. Og det var ikke bare ett hus, men ett gårdsbruk, så det fulgte med en svær bondegård og det var en svæææær tomt! Eller mål heter det visst. Drømmen min er å ha ett lite gårdsbruk som jeg kan bygge stall av og ha MANGE dyr! Jeg har uansett skrevet meg opp på budrunde, så vi får se… 🙂

På kvelden koste vi oss på terrassen med taco og Burn (og sjokolade <3). 

Og måtte selvfølgelig ta noen bilder av hesten på kvelden <3 En som er glad for at det går mot grønnere tider 🙂

Nå sier jeg natta! Håper dere alle har hatt en minst like fin dag som meg 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg