MORGENTUR

Hei dere! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra stallen, og fått spist litt nudler til middag. Jeg og Sebastian har vært på tur i over 3 timer! Margareth og Karmøy Eld var også med på turen 🙂

Måtte også stoppe og hilse på disse søte små som stod og vrinsket til oss da vi ridde forbi.

På gården hvor Margareth har hesten sin fikk jeg hilse på de søte lammene de hadde i fjøset. Noen av dem var alelam, og jeg ble tilbudt å få en av dem. Jaaaaa takk <3

I dag ridde vi i skogen på grussti, og litt lenger inn i skogen…

Kjekt for oss, og ikke minst; Hestene storkoste seg! I morgen skal jeg få være med på kjøretrening av Karmøy Eld! Gleder meg voldsomt til det! 

Hva har du gjort i dag? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg