Tilbake til VHS

God morgen dere! Jeg skulle egentlig skrive dette innlegget i går kveld, men så glemte jeg det helt ut. Så derfor får jeg oppdatere dere i dag om hva vi gjorde i går kveld 🙂

Vi var som sagt hos foreldrene mine på middag, og der fikk vi servert komle med pølse og bacon. Til dessert fikk vi is med brownies kjeks som mamma hadde laget. Det var kjempegodt! 

Hadde akkurat dusjet på dette bildet, derfor håret…. 

Da vi skulle tenke på å kjøre hjem, tok jeg med meg mange gamle VHS filmer som foreldrene mine hadde liggende fra barndommen min. Jeg tenkte det ville være koslig å se dem om igjen for minnenes skyld, så vi hentet VHS spilleren hos svigermor, og dermed så vi Oppdrag Nemo på VHS på kvelden. Typen lagde nudler til oss, og vi koste oss masse før vi ønsket natten velkommen.

Så nå har vi altså fått en VHS spiller i hus! Tilbake til gamledager <3

Slapp av, vi har beholdt DVD spilleren også 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg