FULL PLAN

Hei alle sammen!

Siden jeg hadde stallvakt i helgen måtte jeg stå opp tidlig både lørdag og søndag for å gi hestene frokost. Det kan være ganske tungt å stå opp når man er på farten til langt på natt. Men det går greit når jeg har fått hodet opp fra puta! I går kjørte jeg litt rundt med typen, og vi bestilte oss deilig pizza fra Pizzabakeren. MmmMmm! Favoritten er med kjøttdeig, skinke og bacon <3

Idag er dagen fullbooket. Hesten har fått frokost, og når han er ferdig å spise blir det en liten ridetur før jeg må gjøre meg klar til middag hos foreldrene mine. Og etter det må jeg og typen til Åkra og hente ei hylle vi skal ha i stuen vår. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg