Bad Dream

God morgen dere!

Jeg hadde bare en helt syk drøm i natt, eller det var vel mer ett mareritt. Var litt om onde ånder i huset mitt, og påtrengende fremmede som ville inn til oss. Og jeg skjønner ikke hva som gjorde at jeg drømte akkurat det. Normalt kommer det jo av at jeg så en ekkel film kvelden før eller har opplevd noe som ikke var noe bra. Jeg var uansett livredd da jeg våknet og tror jeg fantaserte noe veldig for jeg trodde jeg hørte fottrinn i rommet ovenpå og at klesskapet ristet.

Så for å komme skikkelig ut av drømmen min setter jeg på noe koselig på tv og jeg skal lage meg en god og enkel frokost. 

I dag ble det Bambi 2 🙂

Som regel lar jeg filmen stå på mens jeg går rundt i huset for å vaske og rydde. Og det må jeg i dag også siden jeg og typen tenkte vi skulle invitere noen venner til film og pizzakveld! Og da er det greit å ha det ryddig og pent 🙂

Ble ikke så mye bilder så “tidlig” på dagen, men kommer mer etterhvert ! 🙂

Ha en fin dag alle sammen ! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg