SLØVEDAG

Som sagt blir dette en skikkelig sløvedag. Og det er med meningen også, jeg skal ikke gjøre en døyt bortsett fra å gå i stallen i 8 tiden… Både jeg og forloveden min spiller tv/pc spill. Jeg spiller som vanlig The Sims 3 og han spiller noe bilgreier. Er så morsomt når han ikke får det som han vil og sitter og krangler med seg selv! 

Frokosten i dag: Standard frokost hos oss!

Nå i skrivende stund har Kay satt på filmen Mirrors! Og for dere som leser bloggen min fast så har dere sikkert fått med dere innlegget jeg har skrevet hvor jeg beskriver hvor mye jeg HATER speil! Så nå skal jeg sitte å konsentrere meg hardt om spillet mitt på pcen mens Kay kan kose seg med filmen. Men dere kan tenke dere hvor lett det kommer til å bli…. 🙂

(et bilde fra filmen)

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg