1. Mai!

Ja, da var vi kommet til en ny måned. Og jeg har en anelse fyllesjuke i dag. Det gikk i ett sett i går. Eller, egentlig ikke. Jeg spilte sims fra klokka var 10 til litt før 7 (altså nesten 9 timer), men så var det plutselig trening, stallen, dusj, stelle meg og så møte Tina for å gå ut med henne. Vi var ikke lenge på hver fest, vi gikk heller fra sted til sted, og vi holdt på til klokka 5 om morgenen.Typen min var vår privatsjåfør, og det liker vi når vi er to jenter som ikke klarer å sitte stille!

Nå kom min kjære inn dørene etter å ha handlet inn frokosten vår, så nå er det snart baguetter med egg og skinke på menyen. Og så skal jeg bare nyte denne dagen inne på benken med tv, sims og kjæresten min <3

Hvordan “feirer” dere 1. Mai? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg