SPINNING UKE

God morgen søte dere!

I går leste dere kanskje om at jeg skulle på spinning på kvelden. Det var utrolig tungt! Men jeg ga jernet! Når man har en instruktør som setter seg godt inn i rollen sin så blir det plutselig så mye lettere og selvfølgelig – mer gøy! Jeg svettet som en gris, men det var utrolig herlig da timen var over. Da visste jeg at jeg hadde jobbet godt nok. 

Da timen min var over, så tenkte jeg at jeg skulle utfordre meg selv litt. Denne uken skal jeg fokusere på spinning timer og prøve å “spinne litt” hver dag! Bortsett fra onsdag, for da er det stengt! 🙂 Og innimellom trene overkropp og armer. Så mandag er allerede over, så da er det bare å fortsette slik helt til søndag! 

Slik ser timeplanen ut denne uken. Og i dag er det spinning kl. 19:30!

Jeg må selvfølgelig endre planen om jeg skulle få noen ekstra vakter på jobb som jeg ikke vet om nå, men frem til da skal jeg være målbevisst! 

Noen flere som utfordrer seg selv til tider? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg