Homemade Doll Shop

Hei kjære lesere! 

Jeg ville vise dere noe som jeg har lagd tidligere. Det er en liten del av ett prosjekt jeg har holdt på med i en god stund, men nå har jeg hatt en liten pause fra det. Planen er å få start på det igjen, men det er ett prosjekt som kommer til å ta veeeldig lang tid. Så jeg får bare ta tiden til hjelp. For dere som har døtre eller generelt liker dukker eller å lage ting bør dere følge med på prosjektet mitt når jeg har fått det opp å gå igjen! Jeg skal selvfølgelig si ifra når det blir og dere blir de første til å få vite det. 

Her er en liten smakebit! 

Doll Shop

Det meste har jeg lagd selv. Jeg har brukt en pappeske, doruller, tapet, silkebånd, lim og tape. 

Hva syns dere? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg