HAMSTER KOS

Jeg ble så trøtt i går at jeg ikke orket å skrive mer på bloggen den kvelden, og det ble ganske sent…Jeg og min kjære så på Løvenes Konge 3 og koste oss med hjemmelaget skoleboller, og plutselig var det “leggetid”. Tok litt bilder fra da hamsterne fikk komme litt ut av burene sine. For de som ikke vet det så har vi tre hamstere, en gullhamster og to dverghamstre. Jeg elsker dyr så det er noe livet mitt/vårt kommer alltid til å inneholde. Et liv uten dyr er ikke ett liv overhode! Så nå for tiden har vi 5 kaniner, 3 hamstre, 1 hest og en liten klan med fisker. 

Her er litt bilder fra hamster kosen <3

Var ikke akkurat så veldig lett å ta bilder av dverghamsteren da hun absolutt ikke ville stå stille..

Har dere smådyr i familien? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg