Fjelltur DEL 2

Som skrevet har jeg delt opp skitur innlegget mitt i to. Så her kommer del 2 🙂 

Var helt nydelig vær i Røldal på lørdag! Solen skinte og det var ikke det minste kaldt! 

Først prøvde vi ut slalom. Jeg har stått på slalom siden jeg var liten, men før lørdag var det over ett år siden sist jeg var i slalombakken… Så det var litt uvant i begynnelsen, men jeg kom fort inn i det. Og det er jo så GØY!!!

Og så var det snowboard da…Der vi ikke er sååå god, men som de sier: Øvelse gjør mester!

Liten pust i bakken med gode rundstykker og drikke. 

Vi hadde det kjempegøy på denne turen, og vi koste oss masse i det fine været! 

Har dere hatt en fin helg? 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg