Fjelltur DEL 1

God søndag dere!

I helgen har jeg storkost meg på fjellet med Tina. Vi reiste til Sauda på fredagen for å hente ski og snowboard og sov der til lørdag. Tidlig på lørdagen sto vi opp og gjorde oss klar til kjøreturen mot Røldal! 

Her er litt bilder fra turen 🙂

Som denne regnbuen som viser seg å ikke være så langt unna, tror dere vi fant en skatt? 😀

Fredags kveld koste vi oss med god Fjordland middag! Komle og kjøttkaker <3

Og noen morsomheter måtte vi jo ha på tv, “Kongsvik Videregående” 😛 Hysterisk morsom den dama der! 

Og god gammeldags Yatsy!

Tenkte jeg skulle dele opp innlegget i to, ble ganske mye bilder etterhvert, så DEL 2 skal jeg dele med dere så fort jeg kommer hjem fra middag hos svigermor 🙂

Ha en fin søndag! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg