Gleder seg til helga!!

Wow, i morgen er det fredag allerede! Tenk, dagene går så fort…Nå må jeg straks finne senga og i morgen må jeg ut å handle presang til brødrene mine, den ene har bursdag og den andre skal konfirmeres snart! Og så er det å pakke skiutstyret og reise til fjells med min kjære venninne, Tina. Vi skal overnatte en natt i hytta vår på Sauda før vi kjører til Røldal tidlig lørdags morgen. Der skal vi opp i bakken og renne på slalom/snowboard hele dagen! Og det er meldt strålende sol, så får håpe værmeldingen har rett! Gleder meg sinnsykt masse! Lenge siden jeg har stått på slalom nå og ingenting er kjekkere enn å gjøre det sammen med en god venn <3 Skal også prøve meg på snowboard denne dagen…Heldigvis skal venninna mi prøve seg på dette også, kan bli spennende! Tenker det blir mye knall og fall den dagen! Gøøyyy!! 

Nå har jeg og typen kost oss med taco og Løvenes Konge 2 før sengetid. 

Nå får jeg krype til sengs så jeg ikke sover bort hele dagen i morgen, har jo såå mye på planen! 

Natta søte dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg