De to siste dagene… :)

God morgen alle sammen! 

Det ble dårlig med blogging de siste to dagene, så en liten oppsummering? Ikke at det er så veldig interessant, men bare for å ha noe å skrive om 🙂

Hmmm, hva skal jeg begynne med? Åja, NY DISNEYFILM (er) – Løvenes Konge triologi <3

Den ene hesten i stallen ble børstet ordntlig i går. Og dette var det som var igjen av ham !

I går kom jeg meg endelig på trening, Da var det egentrening, Core og ShapeBalance på planen 🙂

Og frokosten min i dag bestod av egg og skinke <3 Dere har kanskje merket at egg er en stor del av hverdagen min! Hoho! 😀

Nå må jeg vel begynne å tenke på å få på meg noen klær og stikke ned i stallen til hesten! Kommer nok flere (forhåpentligvis mer interessante) innlegg senere 🙂

Ønsker alle dere lesere en vidunderlig dag!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg