GOD MORGEN <3

God morgen kjære lesere! Da var jobbhelgen min unnagjort og jeg begynner uken med en fridag! For det første må jeg bare beklage for at jeg ikke har blogget så veldig mye/bra i helgen.. Jeg har ikke akkurat så mye å skrive om når jeg har jobbhelg. Da går det for det meste i soving, slappe av…hmm…det var en ting til…åja…jobb 🙂 

Men jeg fikk heldigvis gjøre en ting utenom det, jeg fikk nemlig trent litt sprang med Sebastian med en instruktør. Jeg har skrevet ett innlegg om det allerede så skal ikke jatte så mye om det nå. Syns bare det var så utrolig kjekt at Sebastian fikk det til så bra! 

Anyway… Her er det ikke så fint vær som jeg håpet på. Da jeg våknet hørte jeg bare hvordan vinden ulte utenfor vinduet. Trærne ligger mer sidelengs enn de står oppe, og det er masse bølger på sjøen. Er ikke så lett å se det på bildet da men…

Nå skal jeg straks kle på meg og rydde litt på kjøkkenet. Jeg fikk så skikkelig lyst til å bake noe i dag! Så da må alt være rent å fint før jeg begynner. Kommer innlegg om det litt senere 🙂 Deretter skal jeg ned til stallen og slippe ut hestene. Heldigvis er de vant med å stå ute i slikt vær det er i dag. 

Hva skal dere gjør i dag? 🙂

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg