DET E’ HELG

Jobbhelg igjen…heldigvis hadde jeg kortvakt i dag så jeg sluttet tidlig på kvelden! Og i morgen begynner jeg ikke før klokka 17:00, så  det betyr at jeg kan ha det litt ekstra gøy i kveld! Nå skal jeg ut å kjøre litt med kjæresten for å sjekke ut livet i Haugesund. Det høres nesten ut som jeg skal ut på fest, men det skal jeg altså ikke, kun sjekke det såkalte “rånemiljøet”. Men om vi finner noen fester å stikke innom, så gjerne for meg. Jeg har med meg Cideren min jeg 🙂

Kveldens outfit; 


Søte sokker hæææ? med hjerter på <3

Skal dere på noe gøy i kveld? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg